Todiloo

Ojojoj vilket fylleslag i fredags hahahahaha. Hade en liten fest här hemma i fredags för å fira min 29-årsdag. Hade jättekul! Tack alla som va me! Hoppas ni oxå hade kulit! Som du skrev Camilla så tog ja såklart kort =)


Hela gänget



Anna å Emilia har jättekul!!



Galningar



En till galning bakom galningen



Ja å Petra


Tugg



Snygging!



Rufsade om Eulalia lite haha.


Sen var det en lördag. Emilia stannade kvar till 3 ungefär. Efter de åkte ja till ma å pa i Skogås. Köpte me mej donk-mat, de e grejer de dagen efter =) Stannade där hela kvällen å sov över. Kolla på film å satt å babbla.

Idag åkte ja hemåt vid 12 ungefär. Sen åkte ja å Putte till tortyr.... eller ja menar Ikea. Va massa massa folk där! Men ja hittade faktiskt mycke som ja ville ha, så de va nödvändigt! Snart e mitt vardagsrum klart. E väl på tiden va? Har ju bara bott här i ett å ett halvt år.... Så nu har ja gardiner äntligen!! Gardinerna köpte ja i London, men har inte haft stänger. Sen har de skruvats förbannade Ikeamöbler. Eller bordet va kul å skruva ihop. Sen packa vi upp byrån. Å shit va mycke prylar!!!!! Evighetsprojekt. Ja skruva å skruva å skruva, men nu har ja gett upp så Putte sitter å skruvar ihop dom sista lådorna nu =)
Lilla Filmis la sej i en kartong å gnagde märgben. Hon hjälper till på sitt sätt =)


Just de hahaha. När vi kom ut i regnet när vi vart klart på Ikea så hade vi tappat bort bilen. Gick väl runt i kanske 20 minuter för å hitta den. Amatörer hahahahaha.

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Putte

kalasrolig fest i fredags :)

å för att tala om kul...VAR E BILEN...hahahahahahaha

puss

2009-06-15 @ 09:09:21
Postat av: Petra

Tack för i fredags, kan inte påstå att jag minns allt!!!!! Hmmm lite jobbigt sådär men det jag minns var skojigt :) Kul att träffa andra vänner till dig.

Kram

2009-06-15 @ 10:40:25
Postat av: Camilla

Hahahaha det är inte bara jag som tappar bort min bil ;-)

2009-06-15 @ 21:12:41
Postat av: Knappan

Hehe det har hänt mig på IKEA parkeringen också ;-)

2009-06-16 @ 09:14:14
Postat av: Annelie

haha skönt att man inte e ensam dåre =) Men vi valde ju den regnigaste dagen å leta bil. Dyngsura kan man säga haha

2009-06-16 @ 09:36:28
Postat av: Emilia

Tack för i fredags,skitskoj!!! Och tusen tack för att du la ut rufs-bilden,alltid kul att va med på bild när man e som snyggast! Hehe hmmmm.......

~kram~

2009-06-16 @ 18:33:45
Postat av: Annelie

hahahahahahahahahahahahaha Eulalia, vassegooooo

2009-06-17 @ 08:48:36
Postat av: bara jag

karln i den randiga tröjan, heter han möjligtvis torsten?

2009-08-25 @ 16:39:58
Postat av: ellinor

ser ut som en trevlig kväll :P

2009-08-25 @ 17:11:23
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0