Börjar verkligen tröttna!!!

Varför e ja stressad??? va e problemet!!!??? Varför går de inte å sova????? Pallar inte mer! Men gå å lägg dej å sluta blogga då tänker ni..... men får panik av å ligga där å höra hjärtat slå å inte kunna sova, måste bryta me nåt! Ångestkänslorna kommer krypande mer å mer, håller ja på å bli störd i huvet på riktigt???? Så här som ja känner e inte normalt iaf, så mycke fattar ja. Alla tips är välkomna! Nu äter ja nå receptfria sömntabletter som inte verkar funka så bra...... 

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Katja

Börja läsa böcker. Jag läser tills jag somnar, kan inte heller bara lägga mig i sängen o blunda o invänta sömn. Flera tips:



Glo på vänner i sängen med sleep-funktionen på på tv:n.



Gå till en terapeut o bearbeta kärnan till problemet.



Drick varm mjölk och lugnande örtfyllda kakor innan läggdags.



Ta en träklubba och slå hårt i tinningen innan sängdags (obs, skämt)



Ta ett långt hett bad så du blir helt vimsig



Drick ett glas rött (inte varje kväll kanske...)



Ta en konjak (inte varje kväll kanske...)



Meditera



Börja yoga



Träna HÅRT så du e fysiskt slut



Puss



2008-11-24 @ 09:15:20
Postat av: anna

du ska gå till en doc och säga hur du känner för det där är inte bra du ska inte äta sömntabletter du borde få insomnings tab av läkaren. puss min vän

2008-11-24 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0