Älskar sommarn!!!

Igår fredag slutade ja 6, åkte å hämtade putte så åkte vi till hundgården. Hade Callie me mej hem över natten, så voffarna busade nån timma. Sen åkte vi å köpte thai! mmmm de e så gott!! Min favvo annars e kyckling me panängcurry, men igår provade ja kyckling me grön curry, shiiit va gott de va!! min nya favvo :-)

Idag åkte Callie hem vid 11 ungefär. Efter de tog vi en tur me hojen. Åkte ut till Vaxholm å köpte en glass å kolla på båtarna. De e så fint därute! Så skönt å va ute å åka! Men, ja får sjukt ont i rövas!! Sadeln är så smal, så vi måste ta paus var 45:e minut :-D men de e värt å ha lite ont, för de e roligt.

Efter hojturen åkte vi å bada me Nilma. Hon tycker de e så kul å busa i vattnet, men hon vägrar simma! Min plan är ju att hon ska kunna simma & tycka de e kul innan den här sommarn e över. Ja kavlade upp mina byxor å gick i ja me för å kanske lyckas locka ner na, trodde de skulle hjälpa me kavlandet, men icke. Badar man me en busunge som Nilma så blir man blöt! Hela byxorna va dyngblöta :-) å inte simma hon trots att ja stod där som ett fån å locka. De va inte alls så kallt som ja trodde! Så nu kan man börja bada, de gillar ju ja!!!


Lite sommarbilder från idag :-D

Nu ligger mitt söta djur helt utslagen här på soffan, nu ska ja oxå slappa lite. Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Tyck gärna till om min nya design förresten :)

2008-05-31 @ 20:34:20
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: katja

snygga bilder!! :-D

2008-06-01 @ 11:56:20
Postat av: Anna Frans

Jaaaha!! Då har även jag hittat hit. Tur att min mamma har koll på mina vänners bloggar. hahah!

2008-06-02 @ 08:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0