USCH

ja de e va ja säger om å inte ha semester! de suuuuuuuuuuger!! ja vill så gärna va ledig ett tag!! Det kan väl åtminstonde va fint väder på helgerna? men icke, hörde på vädret imorse att idag å imorrn kommer det va sol, sen till helgen ere slut me de! bajs bajs bajs.
Sitter på jobbet nu å ruttnar. kim gick hem 2 idag. känns som ja har vart själv här i en vecka minst! morr. ingen bra dag idag. väntar bara på en husse, men han tänker visst inte komma förrän prick sex. fan oxå. inte för ja vet va ja ska göra hemma, men ändå. va hemma å ruttna e bättre än å va här å ruttna.
bajbaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på din favoritbild i min blogg, om du vill.

2008-07-09 @ 17:23:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anna Frans

Oj då, oj då... det låter inge vidare det här. Vilken tuuuuur av vi ska gymma idag!! DET SOM ÄR SÅ HIMLA KUL!!! NOOOOOOOOOOOOOOT!

2008-07-10 @ 15:24:25
Postat av: jonna

hillu!!!



Såg att du ringt idag va å bytte om men så ringde jag tillbaka men inge svar...vi lyckas alltid ringa om varann.

vi höras imorn eller nått pöss

2008-07-10 @ 22:43:45
Postat av: Anna Frans

Det var bättre på gymmet igår än jag hade förväntat mig. Nästan så jag t.o.m kan säga att det var KUL! :)

2008-07-11 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0