Tisdag

Tisdag och vi har tagit dagis på utflykt igen :-) Massa bus å kul i två å en halv timme.


En fin bild på trötta tuttarna från idag :-)

Nu sitter ja här på jobbet som vanligt å väntar på att hundarna ska gå hem, så ja oxå får gå hem nån gång! Men idag ska ja bara hem å byta om för å sen åka till gymmet med Anna (hitler) haha. Fast ja borde väl överleva idag oxå..... På fredag ska ja ut på öl me tjejerna!!! Ska bli så kul!! Längtar!! E så sällan man träffar alla.

Igår träffade ja oxå en vän ja inte träffar så ofta. Efter jobbet åkte ja nilm å zeb å träffade Kim. Jättekul! Han har vart i Bulgarien en vecka å de va första gången ja såg han brun!! Vi gick en prommis å sen fikade vi lite. Mycke trevligt å ses igen!

Jag är mycket glad att jag har så många braiga vänner!!

Tack för idag, bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Hahah, först tänkte jag på din jobb-partner Kim... å så tänkte jag att "jaa, ni ses ju inte så värst ofta, bara varje dag". Men sen fattade jag vilken Kim du menade :)



Vi ses om 2 timmar, jag läääängtar!

2008-07-22 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0