symmetri

Vad störande, nu vet ja inte ens om symetri stavas med ett eller två m. Men iaf, jag blir så störd av mej själv! Jag gillar när det är symmetriskt, och är det inte de så kan de störa mej så mycke! Ja kollar ju soff-annonser på blocket varje dag. Dom flesta har ju lagt ut bilder, å är det nåt på bilden som inte e symmetriskt så stör det verkligen! tex hur tavlorna hänger. I min egen hall är det oxå konstigt, det hänger en ljusstake på väggen, som vi bara hängde där i flytten så vi visste vart vi har dom. Den ena har jag råkat ha sönder med dammsugaren, å den andra hänger kvar! Den bara är där uppslängd på väggen, inte ett dugg lika avstånd från badrumsdörren till proppskåpet. Å även när dom var två såg det konsgtigt ut....

Jaja, nog om de! Igår cyklade ja å Anna en hel mil på gymmet, de tyckte ja va duktigt :-) Dom som läser lillamy34.blogg.se vet redan att vi gjorde de. Men ja måste ju faktiskt oxå blogga om de.

Nu ska ja snart bege mej till jobbet. Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Hi, vilken lustig fix grej du har för dig :)

2008-07-23 @ 09:17:28
Postat av: Mr Putt

men gumman..klart den ska hänga där :) hur ska man annars kunna reta dig ...när man vågar smile

P

2008-07-23 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0