Min älskade Sissi

I fredags tog min älskade Sissi sitt sista andetag. Vi kände att det var dags nu, då hon inte mådde så bra.
Men oj vad hon är saknad!!!!! Jag kan inte sluta gråta! Förstår inte hur jag ska kunna bli glad igen! Hon har varit en i min familj i princip hela mitt liv, sen jag var 9 år. Å en sån snäll katt sen, hon har aldrig gjort nåt ont i hela sitt 19-åriga liv! Shit vad jag saknar henne! Jag vet att folk har svårt att förstå hur man kan bli så lessen över ett djur "det e ju bara ett djur". Men har man dom så länge och umgås och älskar och blir älskad tillbaka så gör det sååå ONT när dom inte finns med en längre!

Vila i frid min lilla Knorpis!! Minns och älskar dej alltid!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag beklagar verkligen, jag vet hur mkt du alltid har älskat henne...

Puss

2008-07-13 @ 09:58:02
Postat av: anna

Å min lilla Lund. Mitt hjärta är hos dig och kramar ditt, puss.Ring om det är nått jag kan göra för dig.

2008-07-13 @ 11:17:45
Postat av: kim

Lider verkligen med dig. Ett djur är ens trognaste vänn, den som inte förstår de är dum. Lite de som är nackdelen med att älska nån så mycket är ju smärtan när dom en dag inte fins där. Finns där för dig de vetdu. Stärke kramar till dig från oss alla ;-(

2008-07-13 @ 19:55:56
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack så mycke mina braiga vänner!!!! Puss

2008-07-13 @ 20:31:19
Postat av: Anna Frans

R.I.P Sissi

2008-07-14 @ 10:55:00
Postat av: katja

åh, lilla söt! nu kan hon leka med Pepparn i himmelen! Stor blöt lång och mysig sorgepuss på dej, Anlu!

2008-07-17 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0