hmmm

Ja har ju eg inget å skriva, men har fått höra att de va längesen nu. Den här veckan har vart sjukt jobbig! I helgas va ja ju i götet, vilket va hur kul som helst! men ja sov riktigt dåligt i den knarriga bäddsoffan. Så 3 nätter i princip utan sömn, då blir man trött. Kommer hem, guuuuuuu va skönt å sova i sin egen säng tycker man. Åsså går de inte å sova! But why? Man borde ju lixom somna av ren utmattning, men icke. Sen blev det natt mot tisdag, då har nilma diarre, så då blev de inte mycke sova då heller. Kommande 2 nätter va bättre men långt ifrån bra. Inatt e första gången ja sovit en hel natt på en vecka. Shit alltså! Man e nog inte så ung längre! Det tar verkligen på krafterna! Har mått pissdåligt av bara trötthet.

Jaja nog om de, igår fyllde Freddan år, så vi va ute å käka, ja putte kim freddan å oscar. Jättetrevlig middag! Grattis Fred!!
Å nu ere ju snart helg! De e skönt! Då kan man sova ut haha. Jävla kärring! Nä men i helgen hoppas ja att det blir fint väder, då ska ja bada!!! Sen ska vi på världens största hundutställning i älvsjö. Eller utställningen e ja inte nå intresserad av, men allt runtomkring. Nu ska ja fixa frulle för å sen fara till jobbet!
bajbaj

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbbigt att du inte sovit så bra, man mår verkligen dåligt då!!!

Jag är sjukt trött idag, fast jag sovit i nästan 7 timmar, men jag tror att jag skulle behöva10 ;-)

2008-07-05 @ 07:47:44
Postat av: kim

VÄRLDENS största..... fatta då hur stor den är :-)

2008-07-06 @ 20:16:13
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Annelie

De finns verkligen inge större! :-)

2008-07-07 @ 09:18:08
Postat av: Anna Frans

Hej, Du ville veta hur pannacotta ser ut. Hittade en bild på min pannacotta på min blogg. Så här får du länken till den: http://lillamy34.blogg.se/2008/march/mmmmm-mums.html

2008-07-09 @ 10:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0