Freja

Freja e en av mina idoler! Sån rolig liten tjej!! 2 år å kan redan så mycke. Igår va ja å hälsa på hos dom, bror, carolina, freja å ozzy. Mycke trevligt! Blev först en god tacomiddag å sen massa lek me lilltjejen. Hon pratar å pratar, jätteduktig e hon. Sen följde ja me till vivo för å handla. Skulle bla handla button (blodpudding) :-). I affären ringde de på mickes mobil, å freja börjar dansa på en gång haha. Så jag spelade lite musik från min mobil så hade hon en liten dansuppvisning där mitt i affärn :-D å ja skratta förstås, ja skrattar mest hela tiden när ja e me henne. Så söööt!

Sitter på jobbet å skriver nu (suuuuuuuuuuck) så har inga bilder på lilla skönheten här, men de kommer i nåt annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0