Måndag

Nu har man haft jullov, eller de fortsätter ända till den sjunde. Har jobbat idag dock, men de va inte så jobbigt, hade bara 8 hundar : )

Julen har vart helt åkej. Va hos bror på julaftonsdagen. Åt gott å Freja fick maaaaaaassor me paket, hon syntes knappt bland alla klappar haha. Själv fick ja en kamera!!!! Tjuhuu : ) Tack mamma å pappa! Blev tyvärr bara dåliga bilder från julafton, så nå såna lägger ja inte ut. Dom va inte tagna med min kamera måste tilläggas... Vid 8 typ åkte ja, mamma å pappa till dom å drack lite öl : ) Blev kvar i Skogås till annandagen.

Här myser fettot å apan i knarriga bäddsoffan..

Efter de har ja väl mest vart me Nilma. Eller va ute me Emilia i fredags. Vi hamna på Golden Hits, de va jättekul!!! Lite pics:

Trodde ja tog bort min dubbelhaka.....

Eulalia sjöng så fint för oss : )

Å Håkan sjöng Lasse Stefanz hahahahahahahahahaha

Sen måste ja ju självklart sätta ut bilder på min snygga hund me : )

Hon åker numer med bilbälte

På ön


Smaka lite på isen

Finare hund finns inte!

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte fina bilder, kan gissa att dom är tagna med nya kameran :-)

2008-12-29 @ 18:10:41
Postat av: Putte

superbilder me nya kameran ju...förväntar att de blir mångaa bilder i framtiden L

2008-12-29 @ 19:47:27
Postat av: Kim

Fan va nice med en kamera :-) bra bilder..

Men så mina hundar e fula lr? NE DE E DOM INTE

2008-12-29 @ 21:34:18
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Kim

Du vill verkligen inte att ja jobbar lr hur?

Men ja mena att du skrev att DIN hund var VÄRLDENS finaste de va bara de, sorry

2008-12-30 @ 16:59:04
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Kim

men känns som så fort ja säger nått om de där JÄVLA jobbet så klagar jag... suckar



Gott nytt år på er

2008-12-31 @ 11:28:28
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Kim

De känns som så fort ja säger nått om de där JÄVLA jobbet så klagar jag suckar





Gott nytt år på er...

2008-12-31 @ 11:29:46
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0