Fredag

Idag på jobbet drog ja på arslet! Haha de e ju just typist. Va ja kan minnas så har ja konstigt nog inte halkat nån gång sen ja börja på Hundcompagniet. Men idag vare dax! Halkade som på ett bananskal i en liten liten backe å dratta på arslet. Självfallet står en matte till en dagishund mitt framför mej å ser hela eländet hahaha. Hon undrar om ja gjorde illa mej, nej sa ja, ja satt kvar i leran å skrattade. Hundarna tyckte de va jättekul, trodde ja lekte, så lilla Rudolf börja klättra på min rygg. Han tyckte visst ja skulle ha lera även där :-D 
Såhär snygga blev byxorna


Haha ja så kan de gå!
Trevlig helg!!!

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Kim

Oj, vist de va på tiden MEN inte så kul kanske småskrattar

Hoppas de gick bra iaf :-)

2008-12-05 @ 18:18:36
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Putte

hehehehe tur du inte gjorde illa dig..men lite kul var de ju... :)

2008-12-06 @ 10:46:46
Postat av: Camilla

Haha jag skulle vilja sätt, såklart :-) skönt att du inte skada dig...

ha det så bra

2008-12-06 @ 13:11:39
Postat av: anna

hhahhahhahhahhhahhhahhahahahaaaaaaaa a a a aååååååååååå! jag ser dig framför mig hahha!

om du vill komma på 6 års kalas den 15:de så är du välkommen, puss på dig.

2008-12-07 @ 18:40:35
Postat av: jonna

Hi hi vilken syn!!!! Men skönt som sagt att det inte blev värre....du hade ju kunnat haft ett snyggt bandage runt benet till jul om du haft riktig otur!!

2008-12-08 @ 10:12:44
Postat av: Knappan

Ojoj stackrs baken din!!

Gick brallorna å tvätta?

2008-12-08 @ 19:55:54
Postat av: Anonym

haha jadå, nu e dom rena igen : )

2008-12-08 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0