Maria Montazami

”Han betalar allt….toppen”
Maria har makens roll klar.


”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”
Maria klarar sig inte utan stiftet


”4000? Jaah… Dyrt… Men nu är den kudden min i hela mitt liv!”
Maria är ekonomisk


”The pillow costs 565 dollars… Ouh is Cameron gonna watch this program?”
Maria tänker efter


”Jag är så lång och stor med hår och allting så jag kan inte ha ett rött läppstift så skulle det se jätte rolig ut.”


”Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant”


”Jag tror att det gjorde mamma gott att fluffa en Amerikansk rosett, det tyckte hon var roligt tror jag”


”Jag valde den här klänningen för att den är som jag; tight här uppe och lite flimsig här nere. Så’n är jag.”


”Hon har ju sådana tajta kruller” (om sin hunds päls)


”Det är lycka att få en såndär riktigt gul ostkrok”


”Hon har konserverats väldigt bra” (om sin mamma)


”Nu tycker jag det är lite jobbigt, de kacklar för mycket”
Maria om Lena & Päivi


”Jag har ju lite sånahär kärlekshandlar”
Maria menar kärlekshandtag



Hahahahaha hon e ju för underbar!! Dom här citaten har ja snott rakt av från nåns blogg ja halka in på =) Men så får man väl göra? För å sprida lite leenden =)

bajbaj


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha älskar Maria =)

2010-11-03 @ 10:34:50
Postat av: jonna

ja hon är för härlig!!!!

2010-11-03 @ 16:56:39
URL: http://lillakruth.blogg.se/
Postat av: Knappan

Kärlekshandlar!! Hahaha

2010-11-04 @ 15:00:15
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0