Var e sommaren?

I fredags fyllde Emilia år, så vi va ute å svirade på Golden Hits. En jättekul kväll!!!! Förutom en liten grej. Vi sitter i karaoken å har trevligt, plötsligt ere nån jävel som lägger isbitar innanför mitt linne! Ja blir sååå förbannad!!! Men jag behåller lugnet. Kände hur jag kokade inombords. Kan väl förstå att de va skitkul för henne som gjorde de, men jag uppskattade inte skämtet!! Blev ju kladdigt som fan då isen hade legat i nån sliskig drink. MORR! Förutom de så vare en toppenkväll!

Lördag å söndag har vart skittråkiga. Va på ön igår å ute å käka me ma å pa, de va ju trevligt. Resten av helgen har bara vart skit. Haha positiva jag!

Efter en sån helg känns de rätt skönt å va på jobbet igen =) Snart åker ja till London baby!!! Ser mycke fram emot de!!! Har tyvärr inte lyckats gå ner i vikt så mycke som ja hade tänkt, men de va väl ingen överraskning.

Nu ska ja vika tvätt.
Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Jonna

Typiskt....inte snällt gjort!!!

2009-05-11 @ 09:22:12
Postat av: Kim

Vet du vem "jäveln" var som stoppa is i din tröja??

Ja tycker du e duktig me maten o vikten fan, jätte duktig.... Vill följa med till London jue :-(

2009-05-11 @ 09:34:45
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Anli

De va nån jävla tjej som satt bakom mej. Ja vände mej om å sa ja hoppas att de där va is å inget annat! Sa de så lugnt ja kunde, så hon blev lite paff verkade de som.

Tack =) men de går för långsamt...

2009-05-11 @ 10:14:40
Postat av: Anonym

sorry för min mage gumman :( puss

2009-05-11 @ 13:54:50
Postat av: Camilla

Det var onödigt gjort, lustigt att det var en tjej :-o

Synd att helgen varit tråkig, när är det ni åker till London?

Puss

2009-05-11 @ 18:38:07
Postat av: Em

Ja jäkla kaxiga bajs-tjej!! Hahaha kom precis på att jag skulle ju kasta is på henne och grävde runt i ett drink glas som stog framför oss, å sen kom ju min karaoke-partner tillbaka och drack upp drinken! Hahaha tyckte jag va kul. (tur att jag inte kasta is på henne, en fight där hade kanske inte vart det bästa...) kram på daj

2009-05-11 @ 18:54:05
Postat av: Annelie

Camilla: åker den 28:e maj =)

Eulalia: hahahahahahahaha ja de va kul!

2009-05-11 @ 20:03:45
Postat av: Knappan

iiih KALLT!

Bara 16 dagar kvar till London nu då :-)

2009-05-12 @ 08:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0