Myshelg med mina älsklingar : )

Har verkligen haft en jättemysig helg! Ja å Putte å Nilma har haft riktig qualatytime tillsammans : ) Vi har ätit god mat, kollat film, vart på ön, vart i skogen, vart på 4H-gård, spelat yatzy å lite sånt : ) Som vanligt blir det mer bilder än text i mitt inlägg haha. Men en bild säger väl mer än tusen ord, ere inte så??


Kan ja få den?


Putte på väg att gömma Nilmas boll


Nilma sitter snällt å väntar


Leta leta leta


Ja hitta den!!!!


Såhär snygg e den i närbild : )


Nilma träffar hästen. Hon försökte leka med den, men hästen ville inte konstigt nog haha


Men mamma, varför leker han inte me mej??


Sen träffa hon kossan oxå! Den va lite läskig, men ändå spännande. Dom stod nos mot nos, men de hann ja inte fota tyvärr.


Sen idag vare middag hos mamma å pappa. Bror me familj va där oxå. Så himla kul å träffa Freja igen!!!!! Så det blev massa GOD mat åsså massa lek : ) Å såklart fanns en kamera närvarande!

Faster e rolig!


SÖTNOS!


Alla 3 kan leka tillsammans me klossarna : )

Nu ska ja se tv en stund å sen sova... zzzzz....

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Putte

ler..riktigt mysig å trevlig helg me hela familjen L

P&K

2009-03-01 @ 20:40:00
Postat av: anna

fan va glad jag blir för din skull, du förtjänar att ha super helger.puss på dig min love

2009-03-01 @ 20:45:29
Postat av: Camilla

Å vilka fina bilder, håller med en bild säger mer än tusen ord :-)

2009-03-01 @ 22:08:07
Postat av: Anna Frans

Hej Hej!!

2009-03-02 @ 08:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0