London

Hellooo! Vilken semester! Verkligen jättelyckad!! Gick upp 4 i torsdags morse å for iväg till Arlanda. Resan gick bra. Har aldrig landat på Heathrow förut, å shit vilken stor flygplats!!!! Vi kom fram till hotellet vid kanske 11-11.30. Slängde in grejerna i luggageroom för man fick inte checka in förrän 2. Gick på promenad å utforskade området. Tog en öl lite här å där me förståss =). Tillbax till hotellet å checka in, gjorde oss i ordning för att gå ut på stan igen. Tog t-banan till Picadilly å kolla lite å käka middag. Blev en tidig kväll då vi va rätt trötta.

På fredagen åkte vi sightseeingbuss hela förmiddan. Jättekul! Hade en mycke bra guide. Klev av till slut vid Big Ben för att åka lite båt på Themsen. Innan båten käka vi världens äckligaste hamburgare. Eller iaf bitar av den. Sjukt äcklig. Å ja som ÄLSKAR hamburgare, men den här va inte ätbar. Sen ut på floden. En skön tur. Klev av i Greenwich efter drygt 3 timmar. Strosade omkring där, käka lunch/middag å drack lite öl =) Tog nåt tåg därifrån å klev av vid London Bridge. Där gick vi lite vilse haha. Gick å gick å gick. Tog en taxi till Piccadilly. Försökte hitta lite presenter hem till Sverige men utan lycka. Sen blev de middag å några öl. Tog en sväng med cykeltaxi till världens första Hard Rock Café me. Va minst en timmas väntan för att få ett bord, men vi ville bara ta en öl, så vi kom in. Sen hem, tidig kväll igen.

På lördagen åkte vi till Notting Hill för att gå på marknad på Porto Bello Road. Riktigt varmt! Svett sett. Å riktigt mycke folk! Men den marknaden e så mysig! Å där gick de lite bättre å hitta presenter både till oss själva å hem till Sverige. Ja köpte 2 linnen, en keps, gardiner å ett par skor. När vi inte pallade me allt folk i värmen längre så tog vi oss till Hyde Park. Där låg vi ett par timmar å tog de lugn. Fin park de där!
Sen for vi hem för å göra oss i ordning för kvällens partaj. Åkte ner till The Swan. käka middag å drack en herrans massa öl haha. Dom har trubadur där, en bra sådan me! Prata me lite kul folk å hade riktigt kul! Träffa 2 av englands fulaste killar där som visste ett ställe som hade öppet längre än halv 12, så vi gick me dom dit. En skitkul kväll!!!

På söndagen va man lite lagom sliten. Men vi gick upp 9 som vanligt. Checka ut å sen åkte vi till Bayswater för att shoppa de sista. Hade picknick i Kensington Park oxå. Mys mys. Sen blev de mest bara väntan på att åka hem. Vår taxi skulle komma kvart i 4. Gick runt å strosade lite bara å sen hängde vi på hotellet innan vi åkte mot flyget. Taxin vi åkte dit va en riktig flashiiflash =) Chauffören stod utanför hotellentrén i kostym å slips =)

Det har verkligen varit toppen!!!! De enda som inte va bra va att vi brände oss rejält i solen efter bussen, båten å marknaden. Axlarna å övre ryggen - ajajaj. Fast nu har de börjat klia som f-n, så snart flagnar ja bort.

För den som vill se bilder så finns dom på fejjan =)