Till mina vänner

Förlåt!

Förlåt för ja e så konstig just nu. Förlåt för ja förstör Finlandsresan! Ja vet inte hur ja ska förklara.... mår piss. Har jättesvårt för att göra vissa saker, blir bara ångestladdat! Igår på middagen var jättetrevligt, men samtidigt vare jobbigt för mej. Ni kanske inte kan förstå, å de förstår ja, har själv svårt å förstå hur ja funkar just nu! Ja skäms så himla mycke när ja måste tacka nej till saker som redan är bestämda. SKäms verkligen!! Känns som ja hör hemma på psykhem eller nåt. Pinsamt.

Ja hoppas verkligen att ni som tycker om mej på riktigt finns där för mej ändå. Bara vetskapen att ni finns hjälper. Ja är inte så bra på å höra av mej å hitta på saker just nu. Men som sagt, bara ja vet att de finns vänner kvar trots att ja e såhär hjälper! Skulle gå under om alla försvann. Även om ja förstår om ni inte orkar...... jaja, de ja vill säga e allafall Förlåt!

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Lilla gumman då!

Du måste försöka att ta dig ur det här nu.

Hitta tillbaks till roliga livet.

Finland finns kvar så vi åker dit ihop någon annan gång.

Kram

2009-02-09 @ 08:19:22
Postat av: Katja

Jag finns kvar, for ever and ever... så lätt bliru inte av med mig! :-D Du vet att det bara finns ett sätt ur detta, sök hjälp! Gör det nu! Du vinner inte på att vänta... för det går inte över av sig själv!



Kram kram, och nästa gång vi hörs så haru bokat den där tiden till Ulriksdal, visst?

2009-02-09 @ 08:39:03
Postat av: jonna

Jag finns oxå här hoppas du vet det även fast jag e superdålig på att höra av mig!!

Snart e det vår å sommar då brukar deppet bli lite bättre å massa roliga saker händer!

kramisar

2009-02-09 @ 09:10:39
Postat av: Eul Alia

Lilla du... Om du bara visste hur lika vi är.

Jag vet att jag inte har något med finland, och de du skrev om,att göra.. men vill ändå visa att jag är din vän och tänker på dig och finns här!!!

Om du orkar ses jag gärna nån dag/kväll...Kanske vi kan klura ut en väg ur detta.

KRAM och vet att du är INTE ensam

2009-02-09 @ 09:54:56
Postat av: Annelie

Tack snälla ni!!! De värmer

2009-02-09 @ 10:15:12
Postat av: Camilla

Jag finns oxå här det vet du... jag hoppas verkligen att det ska vända för dig snart. jag tror oxå att det skulle vara bra om du pratar med någon utomstående om allt som händer just nu...

Puss på dig

2009-02-09 @ 18:44:01
Postat av: anna

du vet vart du har mig och där kommer jag alltid att vara, du står mitt hjärta så nära så dig släpper jag aldrig! älskar ju dig!!!!!!

2009-02-09 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0