Härliga sol!!

Man kan nog tro att ja bara gör saker på helgerna om man läser min blogg =) Den uppdateras visst bara en gång i veckan numera. Va på långis me min lilla familj i fredags sen bara lugnt hemma.


Sen i lördags va ja å Nilma ut på powerwalk på förmiddan. Svettigt men nyttigt =) Efter de va vi på ön. På kvällen sen vare tjejkväll på Bamboo Palace på Kungsgatan. Riktigt kul va de!! Vi va 13 tjejer som hade ett eget karaokerum. Här kommer såklart bilder...

Nästan hela gänget



Camilla å Karolina



Mia å Jonna



Systrarna Fransson rockar Håkan Hellström



Jenny å Camilla sjunger, Anna dansar så snyggt =)


Annelie å Lotta tralalalalallaaaaaaaaa


I söndags va vi hos Anna å Andreas hela dan. Satt ute i solen, hundarna röjde, sen grillade vi. Eller Andreas grilla å Anna fixa resten. Ja å Putt satt bara å latade oss å hade de bra haha. Riktigt riktigt god middag!! Tack för de!! =) När vi kom hem va alla trötta! Så blev inte många knop igår kväll.

Åsså e de ju måndag igen, men den här veckan e kortis. Hoppas på sol i långhelgen oxå!!

Nu ska ja klippa naglarna på min voffa!
Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Nice pics!

2009-04-27 @ 16:20:09
Postat av: Anonym

Sjöng inte du ler



säger du oxå naglarna, hihi..... kanske kan bada hundarna i slutet av veckan? om du kanske orkar åka hit??? tor eller nått?

2009-04-27 @ 17:14:49
Postat av: Camilla

Kul med bilder, själv hade jag såklart ingen kamera med mig :-(

2009-04-27 @ 18:57:49
Postat av: Knappan

här var det visst fler karaokebilder :-) Kul hade vi!

2009-04-27 @ 19:44:08
Postat av: Knappan

Här var det visst fler karaokebilder :-) Kul hade vi!

2009-04-27 @ 19:46:04
Postat av: Putte

mycke trevlig helg gumman..igen L

2009-04-28 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0