Why?

Varför kan man aldrig bara få slappna av? Varför finns de ALLTID en massa problem? Massa jävla tyngd å bära på axlarna, som de väl heter? Man rasar ju ihop till slut! Kan de inte bara lösa sej den här gången? Kan inte nån ringa å säga typ: Ja känner en, ring de å de numret. Å sen säger pellefjant jaja du får som du vill... Då skulle iaf ett stort problem va ur världen! Men varför skulle de hända för?

Fan va ja blir trött på alla mina neggo-inlägg! Om ja en gång i tiden hade kanske 3 läsare så lär ja ju nu som bäst ha 1 kvar haha. Till mitt försvar så ere faktiskt ganska skönt å "skriva av sej" när man mår piss. Å som ni kanske har listat ut vid de här laget så ere precis så ja mår..... Nåja, va e väl en bal på slottet...  Å så långt har tillåme ja fattat, att mina problem e en piss i havet jämfört me så många andras!! Tro inget annat! Skriver som sagt bara av mej lite.....

Sån himla tur att man har så bra vänner iaf! :-D Love!



Och en sån bra voffe förståss :-)

bajbaj

Kommentarer
Postat av: anna

Du ska inte jämföra dina problem med andras, dina problem är dina och stora för dig och om det är någon annan som tycker nått annat så kan dom dra dit pepparn växer!!!Och jag går in på din sida varje dag,ME LOVE YOU PÖSSSSS!!!

2008-09-03 @ 21:20:23
Postat av: Cilla

Jag läser hur negativt det än är. Man får faktiskt må dåligt. Jag hoppas i alla fall att det ska kännas bättre för dig snart!



Kram Cilla

2008-09-04 @ 07:26:59
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Annelie annelie önskar så att jag kunde få dig att må bättre! jag hoppas verkligen att allt ska ordna upp sig snart!!! puss

2008-09-04 @ 08:18:51
Postat av: Katja

Negga på bara. UT med ALLT skit!! Ja lyssnar o läser o sänder positiva tankar!! :-D O tur att du har en sån vovve, som kan se så knäpp ut utan öron så man bara måste le när man ser´na! Massa LOVE till dej! Kyss

2008-09-04 @ 08:54:46
Postat av: jonna

Håller med föregående.....ut med allt så brukar det kännas bättre och det är ju därför vi vänner finns för att lyssna och stötta!!!

Massa styrkekramar till dig KRAAAAAAAM

2008-09-04 @ 09:12:21
Postat av: Annelie

Tack fina ni!!! :-)

2008-09-04 @ 09:18:09
Postat av: Annelie

haha ja de låter som en jätte bra ide.... Kanske vi blir glada igen :-)

värsta är ja har ingen hundvakt om inte Fred är snäll... Men de kan man ju inte hoppas på :-S

men man kan hålla en tumme, men klart dom klarar sig några timmar men OM de tar längre tid :-)

Kul vi ska ha, Magnus here we come

2008-09-04 @ 11:45:00
Postat av: Mischa

Söt hund! :D

2008-09-04 @ 11:51:49
URL: http://miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0