Ännu en helg

Japp, fast den e inte slut riktigt än, men hundarna e trötta så vi e hemma ett tag.
I fredags efter jobben så åkte vi till Anna å Andreas på middag. Mycke trevligt å mycke gott!!!! Tack snälla! Å hundarna röjde som vanligt :-)

I lördags kom Callie till mej så vi åkte till hundgården å busa massa. På kvällen kom mina föräldrar hit å grilla. Så fort vi hade lagt på piffarna på grillen så börja de regna, så vi fick duka inne istället. Men gott vare ändå!!! :-) Å trevligt!! När dom skulle hem så tog dom me sej Nilma, hon blev bortrövad! Kim å Freddan kom förbi å vi åkte in till stan för å kolla på Sthlm Cruising. De va trevligt! Massa bilar å massa folk.

Idag har vi vart i hundgården igen. Ja putte å callie mötte pappa å nilma där. Äntligen e hon hemma igen :-) Så där blev de massa bus å kul igen. Nu e vi som sagt hemma å vilar lite, eller hundarna vilar å ja sitter här. Här kommer lite bilder från helgen...

Familjen dåre haha



Callie å Nilma har så kul ihop!








Här kommer jag!!

Måste vila sen

Bajbaj :-)

Kommentarer
Postat av: katja

coola bilder!

2008-08-10 @ 13:21:06
Postat av: Camilla

Skön helg kan jag tänka mig ;-) imorgon börjar jag jobba :-O spännande

2008-08-10 @ 21:25:47
Postat av: Kim

Sweetisar .-)

2008-08-11 @ 09:04:03
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0