GRATTIS PUTTE!!!!

Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år, javisst ska han leva javisst ska han leva javisst ska han leva uti hundrade åååår! Ett fyrfaldigt leve för Putte, han leve Hurra hurra hurra hurraaaaa!!!! Så lät det på Rådmansgatans t-baneperrong kl 00:01 inatt :D Sara å jag ringde Putt å skrålade haha. Stort grattis älskling på födelsedagen!!!! I eftermiddag ska vi ut å äta på Texas Longhorn! mmmm ska bli smarrigt!

Igår va ja på Metallica i Globen! Åååå de va så bra!!! Magiskt skrev Expressen, å ja kan inte annat än hålla med!!!! Shit va bra de va!!! Hela bandet var så glada, det märktes verkligen! Under Master of puppets var stämningen helt fantastisk! Går inte å föreställa sej om man inte varit där! Slutet på konserten var häftig, har aldrig sett ett sånt slut tidigare, å ja har vart på MÅNGA konserter : ) Tack mina vänner James, Kirk, Lars å Robert för en grym kväll ; ) haha för dom läser säkert lundare... : )
James, glad och taggad : )

Efter konserten hade jag nästan träningsverk i käken, log under hela kvällen : ) Skulle gärna gå ikväll me............Hade börjat tröttna lite på Metallica, lyssnat för mycke eller nåt. Men nu skäms ja för att ja nånsin tänkt så, när man ser dom live så förstår man att de går inte å tröttna!!!

Bajbaj å Grattis älskling!


Kommentarer
Postat av: Putte

ler tack älskling..sången inatt slår allt även metallica som jag inte såg..hahahaha

ska bli så härligt å mysigt å gå käka idag :)

puss&kram ses senare :)

2009-03-08 @ 13:12:44
Postat av: Anna Frans

Vilken bra bild du lyckades ta på James med din kamera-mobil. Mina bilder blev lite suddiga ;)

2009-03-08 @ 22:04:48
Postat av: Jonna

Grattis putte i efterskott!!

2009-03-09 @ 08:27:46
Postat av: Emilia

Men vänta lite nu... förvirrad Konserten blev väll inställd??? Jag såg ju med egna ögon att de bad om ursäkt för den inställda konserten på TV...och att besvikan fans lämnade Globen...

Drömde jag???!!

2009-03-09 @ 19:22:21
Postat av: Emilia (igen)

Okej,min förvirring är nu över då jag fått reda på att det var gårdagens konsert som var inställd!(inte för att jag trodde att du inte hade vart på konserten,vilket hade varit välldigt konstigt då du skrev att den var bra hahahahah...)

Det var 2 konserter ju!! dööh

Så vilken tur du hade att det inte var den igår du skulle gått på!!

Kul att det var så bra!!!

2009-03-09 @ 19:39:29
Postat av: Camilla

Grattis till Putte i efterskott från oss me :-)

2009-03-10 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0