Fredag igen

Veckorna går så fort! Inatt har ja sovit bra igen : D jeeeeiiii : D Usch vilket pissväder de e idag! Har bara vart ute på en prommis än, å e redan dyngblöt.

Ni som har sett min profilbild på fejjan ser väl att de e en peruk?? Min bror ringde mej imorse å sa: Fan haru permanentat dej? Du ser helt krullig ut! Hahahahaha

I förrgår hade jag et samtal med en tjej som jobbar på företaget som har hand om vår hemsida på jobbet. Vi har fått en faktura med påminnelseavgift inbakad från dom, dan efter får vi en faktura me bara en påminnelseavgift på. Har pratat me den här tjejen säkert 5 gånger om detta, å hon skulle kolla upp vad som hänt. Företaget håller till i Danmark, men dom har en svensk support som jag tror sitter i Malmö. Så det är alltså Malmö jag pratar me. Igår tyckte hon att hon kollat upp vad som hänt me den där bara 125 kr - fakturan, men de visade sej att hon på alla våra samtal inte ens har förstått va de e ja undrar över. Suck. Så ja fråga om ja fick prata me chefen. Hon ba jaa då, ja kopplar. Chefen svart aöslkgahgagö på gröt-danska!!!! Shit! Ja kläcker ur mej: Å NEJ DU PRATAR DANSKA!!! hahahahaha han måste ju undrat va ja e för dåre :D Men de löste sej tillslut iaf av att ja ställde ja- och nejfrågor, för han förstod mej :)

Oj ja höll ju på å glömma de viktigaste! Kim föder idag : ) Fick ett sms strax efter 7 då hon skrev: Nu e hon fan påväg!
Så häftigt!! Lycka till Kimpa, snart e lilla Mika hos dej!!

Klart slut, nu måste ja ut igen
bajbaj

Kommentarer
Postat av: Putte

förstår din raektion på dansken...hahahahahahaha

hör å ser dig framför mig...hahahahah

2009-02-06 @ 11:28:44
Postat av: Anna Frans

Hahah, snacka om spontan reaktion

(Asså när dansken svarade)

2009-02-06 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0