Trötter

Min hund e trött!! Vi va ute igår i 2 å en halv timme å gick å la spår. Själva spårandet va väl inte så länge, men hon tog ändå 3 spår. Å de sitter fortfarande i na lilla sötgök! Hon sover å sover. Ja å putt har vart ute å käkat på restaurang ikväll, å när vi gick såg de ut som hon tyckte de va skönt att få va själv. Haha annars vill hon ju helst aldrig va själv, men e man trött så e man =) Hon e inte direkt lätt å få trött, så ja e nöjd hihi.


Hade väl inte så mycke mer å berätta =)
bajbaj

Kommentarer
Postat av: Putte

så söt hon e lilla nilmisen L å gott å trevligt restaurangbesök gumman puss

2009-04-16 @ 20:38:38
Postat av: Kim

trevligt att käka på resturang... avis ;-(

2009-04-17 @ 09:26:59
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Jonna

en sån söt tröttis!!!

2009-04-17 @ 12:53:15
Postat av: Bim

Antar att det var du som undrade över täcket på sommaren? Jag har inte rötngat Tuvisen o hennes mamma har D o pappan är frinrötngad så hon kan ha vad som helst egentligen. Hon tyvärr visat liite tendenser på att hon har ont ibland. Därför har jag valt ett Back in track täcke som är väldigt funktionsdugligt för dessa typer av åkommor. Används även till hästar och människor. Det bästa med täcket jag har bestämt mig för är att det är ett sk nät täcke så det är inte alls varmt som ett vanligt täcke utan ändrar värme efter hundens kroppstemperatur för att hålla musklerna varma i rätt temp. Hoppas att du förstår =) Sen när det blir kallare så har man bara ett tjcokare täcke över så är det ändå samma funktion för muskler o leder =)

2009-04-17 @ 17:00:17
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0