Påsklov =)

Me like påsklov me sol!!!!!!! Jättemycke!!! I torsdags va ja ledig tillåme! Så då när Petra slutade så åkte ja å hämtade henne å Totte. Tott hade hjälpt henne på jobbet. Så åkte ja, Petra, Elvis å Nilma till ön medan killarna va hemma å tatuerade. Efter de blev de party party hemma hos mej. Vi spela spel å skrattade. Mycke trevlig kväll! Dan efter vare toppenväder, så då åkte vi till hunngårn å satt där i solen i nästan 3 timmar. Skönt när man e sådär lagom bakisseg. Sen åkte dom hem till sej. Ja å Putt hade myskväll.

I lördags åkte ja å Putt till ön igen. Haha mycke ö blire. Men de e så himla skönt därute när de e fint väder!! Å Nilmis älskar det ju, så varför inte?! Efter ön vare påskmiddag hos mina päron. Massa lek me Freja, de e alltid kul!!! Åsså hade mamma plockat fram massa av mina gamla leksaker å barnböcker å så. Shit vilken nostalgitripp!!!!! Hittade bla min gamla rosa Popples! MInns ni dom? Ett gosedjur man kan vända utåin så de blir en boll. =) Va tvungen å ta hem den! Hon sitter nu i mitt vardagsrum!

Idag har vi vart på prommis bort till Överjärva Gård. Tog en glass å en dricka i caféet å kolla på djuren. Nilma blev som vanligt kompis me djuren haha. Hon försökte leka me bääna (fåren). Efter de så vare påskmiddag hos Puttes föräldrar. Jättegott!!! När vi kom hem bytte Putte däck på min bil! TACK! Va skön den blev å köra me sommardäck! Å nu sitter ja här me ett glas vin å bloggar lite =)

Imorrn ere ju en dag oxå, å hoppas på fint väder!!! Isf blire ön igen. På kvällen ska ja träffa Anna, ska bli kul!!!

Självklart har ja tagit lite bilder oxå, här kommer dom =)


Dårarna spelar Brainstorm =) Totte visar stolt upp sin påbörjade tattoo som Putte gör.



På ön



Smaka lite på ön =)



Hej kompisar!!! Observera söta lilla lammet.


Här gör Nilma en lekinvit till bääna, haha hon e rolig!

Nu ska vi titta på film!
Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Det låter som ett himla skönt påsklov :-)

Vi hörs snart

kram

2009-04-13 @ 16:38:27
Postat av: Knappan

Jag tog OXÅ hem MIN Popples när vi rev runt på vinden hos mina föräldrar :-D



Låter härligt med ö och påskfirande

Kram

2009-04-13 @ 17:36:12
Postat av: Annelie

hahaha va roligt Annelie =)

2009-04-13 @ 19:12:05
Postat av: Anna Frans

Nää, jag vet inte vad en Popple är. Men jag är ju så himla mycket äldre än dig ;)



Vaddå vin? Du brukar väl inte dricka vin?



Heippa

2009-04-13 @ 19:56:19
Postat av: Putte

mycke trevlig helg gumman L

å lilla totte var så stolt å nöjd :)

2009-04-13 @ 21:54:34
Postat av: Annelie

Anna- Jorå lite rödvin glider ner ibland när det finns tillgång =)

2009-04-14 @ 07:37:18
Postat av: Jonna

Nämen annelie.....vin, va trevligt!!! ha ha popples kommer jag ihåg!! kram

2009-04-14 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0