Tänk om....

Platser ja älskar....



aaaaaaaaaaaaaaaaaaa New York..



Thailand.........



Åre! Eller vilket fjäll som helst där man kan slaloma...



Rhodos såklart...



Åsså Länsö :-)

Sitter här å drömmer mej bort! Vill så himla gärna komma iväg nånstans!! Se nåt nytt! (eller om resan går till nåt av ovanstående så säger ja ju inte nej.... ) I New York å Thailand finns iförsej alltid nytt å se, även om man råkar ha vart där en gång :-D De skulle va så sköööööööööönt!!!!! Tänk om man fick!!

Nu ska ja gå ut me min apa i hösten å mörkret, fyfan.

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Kim

de e ju världens mysigaste att de börjar bli mörkt :-) ååå tänk om man fick/kunde åka bort till nått såntdär.... MYSSIGT!!

2008-09-18 @ 08:46:05
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: jonna

åååå jag drömmer mig bort med dig....fast jag föredrar nått varmt just nu så inte fjällen eller länsö ha ha!!! NY e väl inte så varmt nu iof men det kan man ju inte tacka nej till helt enkelt!!

Pöss

2008-09-18 @ 09:39:45
Postat av: Camilla

Jag drömmer med dig, jag skulle oxå gärna åka någonstans, men det är pengar som är det största problemet :-(

2008-09-18 @ 14:51:58
Postat av: bella =)

har varit på nåra utav dom platserna.. å dom e grymma!!!! =)

ska försöka krya på mej ;) allt bra anars??

2008-09-18 @ 16:23:34
URL: http://bellariiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0