Rubrik

Så vare fredag igen. Ska till jobbet snart, va där några timmar å sen tar ja helg. Va händer i helgen då? Inte ett jävla skit! Så tråkit!!! Ja vill ha hela helgen fullspäckad. Jo Camilla å Elias kanske hälsar på nån dag, de blir ju kul : )
Skulle nog behöva supa bort mina baciller! Är inte frisk men inte sjuk heller. De bryter lixom inte ut ordentligt! På jobbet gåre rätt bra, men sen när ja kommer hem mår ja inge alls bra. Konstigt de där! Å stackars Nilma har inte fått göra många knop den här veckan : ( Ja har bara orkat åka hem efter jobbet. Hon har nog haft skittråkigt : (

Inatt har ja vart helt vild tydligen! Vaknade av att ja frös. Då har ja sparkat av mej stora täcket, de låg på golvet vid fotändan. Ja låg under lilla tunna täcket å huttra. Ja drömde att ja åkte först nån form av flotte som gick asfort å chaffisen körde som en galning. Sen har ja själv från den här flotten hoppat på en vattenskoter å kört som en galning själv! Va skitkul! Men ja va rädd å tappa glasögonen : ) Har nog pratat å parerat vågor i sömnen haha. Den enda som vet e Nilma, å hon lär ju inte berätta hur ja betett mej....

Nä nu ska ja göra mej klar å fara

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Mr Putt

hahahahahaha...ja dom nätterna kommer man aldrig glömma...pisss..pissss..pisssss..pisssss..den glömmer jag aldrig

2008-10-03 @ 13:28:56
Postat av: Kim

haha du får ha en videokamera nu eftersom MR Putt längre inte kan tolka vad du har sagt under natten :-(

2008-10-03 @ 14:32:23
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Annelie

hörrudu Mr Putt... kan kanske misstolkas de där, att ja har legat å pissat hahahaha

2008-10-03 @ 17:15:47
Postat av: Mr Putt

hahahaha..ouuppssss...ja det kanske e bara en handfull som vet..hmmm kanske kräver sin förklaring:

*************************************************

jag ligger denna natt å sover så mycke jag orkar och vaknar mitt i natten av ett konstigt ljud...vänder mig mot anli som ligger ihopknuten och sammanbiten som ligger å säger "pissss..pissss..pissss pisss" absolut inge annat....jag fortsätter å studera detta märkliga beteende å skrattar tyst i natten för att sedan somna om tänkande "ja dom verkar ha lite mycke på jobbet kanske"...tar upp denna märkliga händelse med anli dagen efter som inte vet något om detta:

slutsatsen blir..
vi lägger det till filen..anlis tokiga nattbeteende å skrattar vidare* :)

2008-10-03 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0